Gamedec. Granica rzeczywistości

(SuperNOWA 2004)

Powrót do książek

Pierwsza odsłona opowiadań o gamedeku. Czytelnik poznaje jego warsztat, metody działania, specyfikę światów (gier), znajomych: Harry'ego Normana, Pauline Eim, jej syna Konona, Annę Sokolowsky, Steffi Alland, Levi'ego Chipa, Petera "Crasha" Kytes'a i innych. Powstają nowe gry, zawiązuje się społeczność zoenetów. Przyszłość jest jasna, ale nie beznadziejna.

Grafika: Marcin Przybyłek, Marcin Jakubowski, Marek Okoń, Robert Letkiewicz.
Wykorzystano grafiki Tomasza Piorunowskiego, Marcina Trojanowskiego i Tomasza Marońskiego.
Webmasterzy: Lafcadio, wiesniak
Zaginiona Biblioteka Valkiria Network: Lepsza Rzeczywistość Tawerna RPG Kawerna Kroniki Fallathanu - Najlepszy MMORPG Tekstowy Tomb Raider Center superNOWA Zakon Assassin's Creed Gram.pl GrajWGry Bruno Grigori video game walkthrough Game-No1 Keno Szósty sposób - blog Andrzeja Zimniaka Wawrzyniec Podrzucki
Strona po polsku   Site in english